Bestel & Retourinfo

Levertijd & verzendkosten

Wij doen ons best uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Plaats u een bestelling voor 16:00 dan verzenden wij op werkdagen dezelfde dag. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Verzendkosten binnen Nederland

Bestellingen tot 35 euro: €5.95
Bestellingen boven de 35 euro: Gratis

Verzendkosten naar België en Duitsland

Bestellingen tot 75 euro: €7,95 (BE) €8.95 (DE)

Bestellingen boven de 75 euro: Gratis

Levering verloopt via Post NL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een (deel)bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, te annuleren. Oftewel: U wilt gebruik maken van uw herroepingsrecht.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling (deels) retour te sturen. Zodra uw retourzending in goede staat bij ons is ontvangen, crediteren wij het bedrag wat u betaald heeft voor het geretourneerde product. De verzendkosten voor het retourneren van u naar curlygirlfriendly.nl zijn voor eigen rekening (kosten afhankelijk van uw eigen vervoerder).

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@curlygirlfriendly.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten, mits het product in goede staat is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@curlygirlfriendly.nl . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

"Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!"

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@curlygirlfriendly.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.